Free background from VintageMadeForYou

mandag 22. februar 2010

En ny Award


 Denne award var jeg så hedlig å få av Solblomst og Karin .Tusen takk skal dere begge ha.
 Dette hva en stor overaskelse for meg som jeg setter veldig stor pris på.

 Så er jeg så heldig å skal få gi den vidre til 10 nye bloggere som gjør meg glad,og gir meg masse inspiasjon
                                                 Og de 10 som for den av meg er:......

                                                                      Karin
                                                                      Marianne
                                                                      Mayzan
                                                                      Solblomst
                                                                      Iren
                                                                      Hannemor
                                                                      Mette
                                                                      Gro
                                                                      Aud
                                                                      Birgit

                                             Så skal jeg skrive 10 ting som gjør meg glad:


                                                             1.  Mine barn
                                                             2.  Mitt barnebarn
                                                             3.  Familien min
                                                             4.  Gode venner
                                                             5.  Lage kort
                                                             6.  Tilbake melding på godt arbeid
                                                             7.  Hyttetur
                                                             8  .Koselig stunder med god mat og drikke
                                                             9.  Shopping
                                                            10. Sitte og titte på andres blogger.

8 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Tusen takk for at jeg var en av de heldige som fikk denne awarden av deg. Det varmer det å kunne få noe slikt:)
Ha en flott dag og en kreativ uke!
Clemzy Karin D

Anonym sa...

Tusen takk for Awarden. Det setter jeg stor pris på. :)

Karin Dahl sa...

Det ligger noe til deg i bloggen min.
Clemzy Karin D

Aud sa...

Så snilt av deg å velge ut meg til denne koselige awarden! Tusen takk!♥

Klem,
Aud

Gro sa...

Tusen takk for Awarden! Veldig hyggelig å få!

Iren sa...

Tusen hjertelig takk Lill Anita :) Setter veldig pris på award fra deg *klem* Så koselig at du tenkte på meg :)

Klem fra Iren

Lill Anita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lill Anita sa...

Hei igjen.
Ja det skulle da bare mangle at jeg ikke skulle tenke på mine gode medmennesker.
Iren hos deg fikk jeg virkelig hjelp i forbindelse med ide til konfirmasjoninnbydelse. kortene.Takk skal du ha for det...
Har fått mye skryt av korte...