Free background from VintageMadeForYou

lørdag 25. februar 2012

Serviettholder

Her fikk jeg lyst og prøve meg på noe nytt som jeg så en fin idee inne hos Marianne.
Dette er til store servietter.
Den har jeg laget fra bunnen av med mal fra en eske som jeg har kjøpt en eller annen plass.
Det er vel ikke noe rart at man vil pynte med Pion sine mønster ark etter som dem pynter mye i seg selv.
Motivet har jeg funnet på nett.Ellers er det brukt swirl fra Marianne Design og utklipt sommerfugler og borden fra klippe arket til Pion,og tilslutt noen perler.






                    Takk til alle som har vært innom meg.


          Ha en fortsatt fin helg !

4 kommentarer:

Sivic sa...

Nydelig serviettholder!!
Ha ei fin helg!

Bente Årstad sa...

Denne var jo bare lekker:)
Ha ei fine helg:)
klem bente:)

Connie sa...

Nydelig.
Har lenge hatt en plan jeg også om å lage en.
Ha en fin søndag.
Klem Connie

Berit sa...

Nydelig serviettholder i vakre papirer!
Tusen takk for awarden, jeg setter stor pris på den selv om jeg velger å la den ligge.
Klem, berit