Free background from VintageMadeForYou

fredag 2. mars 2012

Bursdagskort

Her har jeg laget et bursdagskort til "kjærringa" til tvillingbroren til min gubbe.
 Hun har bursdag på samme dag som meg 1 Mars.
Dette korte har jeg bygd opp på samme måte som jeg har lenger ned på siden.
Her er det brukt mønster ark til Bildmålarna,blomster fra forskjellige plasser,fjær fra Panduro,motivet er sagen,blonder og silkeband og noen perler.Bladene er stanset ut.



                           Takk skal dere alle ha som er innom bloggen min
                           Koselig !

6 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Nydelig og vårlig kort! Den kantpunchen er kjempefin. Stilig med fjær på kortet.

God helg!

Klem, Trine :)

Kari sa...

Vel overstått bursdag til deg Lill Anita! Fint kort har du laga til svigerinna (ho blir vel det?) di også!

Bente Årstad sa...

Kjempefint kort ivårlige farger. Flott oppsett:9
Ha ei fine helg:)

klem bente:)

Connie sa...

Nydelig kort :O)
Gratulerer med dagen som var,
Klem Connie

Lill Anita sa...

Tusen takk skal du ha :)

Lill Anita sa...

Tusen takk skal du ha :)