Free background from VintageMadeForYou

søndag 6. mai 2012

Konfirmant kort til jente

Da er jeg omsider ferdig med den store bestillingen på konfirmant kort som jeg hadde.
Dette er de siste kortene jeg hadde som var jenter.
Kortene har samme oppsett . Kun motivet og mønsterarkene som er forskjell.
Her er det ark fra Glitz Design,Bildmålarna,Papir Design og tilslutt Ladybug and Friends.Motivet er fra Unik Hobby,Kort og Godt
Skriften er Kort og Godt,bladene er punch og halvperler til pynt og litt roser med er charms hjerte.








 Vil takke alle som har vært innom bloggen min.Koselig med flotte kommentar det varmer meg mase.
Samtidig vil jeg minne om candybloggen som fortsatt går frem til 15 mai. Bli med!

2 kommentarer:

Bente Årstad sa...

WOW så mange flotte kort du hadde laget til denne bestillingen:) Og veldig fint fargelagt:)
Ha en fin uke:)

klem bente

Connie sa...

Så mange fine kort du har laget:)
Nydelig.
Klem Connie