Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 14. august 2012

Metallkort

Her har det vært stille en stund.
Ja jeg har hatt et stort prosjekt på gang som jeg har fått i oppgave og lage til mitt barnebarn som var til dåpen den 12.8-2012 som jeg kommer tilbake til senere.
I mellomtiden har jeg laget et bursdags kort til en jeg er tante til som hadde bursdag her tidligere i vår som ikke hatt fått kort fra meg.
Han kom på ferie og da passet det godt å lage det. Har er glad i fotball og spiller fotball så da passet det veldig godt med dette.
Et metallkort. 

2 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så flott guttekort og jeg gleder meg til å se hva du har laget til barnedåpen:) Ellers takk for koselige ord i bloggen min:)
klem bente:)

Miss StampAlot sa...

Kjempestilig kort med flott bakgrunn =)

Hilsen Marielle