Free background from VintageMadeForYou

onsdag 30. januar 2013

Konfirmant kort

Konfirmant kort blir det viss mange av nå fremover...
I år har jeg selv konfirmant så da er det rette tiden for forberedelse.
Her har jeg laget et nytt kort som jeg fikk en ide fra bloggen til Kort og Godt
Her har jeg brukt arkene og stempelplata fra Kort og Godt.
Et nydelig og røff motiv... Blomsteren er fra papir deisgn



Tusen takk til alle som har vært innom meg. 
Setter veldig stor pris på alle kommentarer jeg for.






3 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Godt å tenke på at det går mot lysere tider og konfirmasjoner. :)
Stilig kort med tøft motiv og herlig tekst.

Klem, Trine :)

Bente Årstad sa...

Flott kort og nydelig stempel, klem bente:)

Kari`s Hobbyrom sa...

Tøffe og flotte kort du har laget i det siste.

God helg.
Klem fra Kari.