Free background from VintageMadeForYou

mandag 18. mars 2013

Påskekos -----Pynta poser

Pyntet påskeposer er jo flotte gaver å få med en liten påskehilsen nedi.
Her kan man jo selv finne ut hva man vil legge oppi.
Her har jeg to forskjellige pynta poser.
Den første er ark fra Maja Design,motivet er Mo manning som er fargelagt,ellers er det brukt utstanser, punch,og dies til bord og figurene  noe av skriften er fra kreativ hobby og den andre husket jeg ikke.Til slutt er det en silkesløyfe på handtaket



Denne posen er arket fra Pion Design,motivet er tatt fra nett. Pynten er blonder,utstanser  har jeg brukt til bokstavene,en del blomster. Skriften bak på posen har jeg hentet på nett og tilslutt en silkesløyfe i handtaket




Takk til alle som har vært innom meg.
Setter veldig stor pris på en liten kommentar.

Jeg deltar i Kreativ Scrapping ---- PÅSKE,men ikke kort


5 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelige gaveposer!
Flott pyntet:)
Ha en fin kveld, klem:)

Karin Dahl sa...

2 flotte gaveposer på hver sin måte:)
Heldige de som får disse:)
Ønsker deg en fin kveld/natt:)
Clemzy Karin D

Sivic sa...

Flotte påskeposer!
Det blir kjekt å gi bort en liten overraskelse i slike fine poser :)
Ha en fin dag,klem

Eva Helen sa...

Flotte gaveposer


Klem Fra Eva Helen

Jill sa...

Utrolig flotte poser Lill Anita :)
Så koselige og gi bort og så koselige å få!
Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen og lykke til
Klem og ønsker om en god påske fra Jill