Free background from VintageMadeForYou

søndag 30. juni 2013

Bryllupskort

Nå har det vært så mye annet enn kort så nå skal det bli litt kortsaker her.
Fikk lyst å lage litt andeledelse kort.
Her har jeg funnet flotte bilde på nett.
Arkene som er brukt er litt forskjellige.
Ellers så er det brukt som pynt perler,hjørnepynt fra K&G,hjerte brands ,ringer.
Skriften som er brukt er fra K&G og Storyteller







Jeg må få takk dere som har vært innom meg siden sist jeg var her.
Blir alltids glad for alle som er innom meg å legger igjen en liten hilsen.
Ha en fortsatt fin søndag.


3 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Mange flotte bryllupskort, i fine farger og fine bilder:)
Så fin klokken du fikk ble med lys i:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Kari`s Hobbyrom sa...

Kjempeflotte bryllupskort med nydelige motiv, lekker pynt og papir.
Ønsker deg en fin kveld og en kreativ uke.
Klem fra Kari.

Sivic sa...

Flotte motiv på bryllupskorta du har laget!
Og flott klokke du har fått av bror din!!
Ha ei fin uke, klem