Free background from VintageMadeForYou

torsdag 9. januar 2014

Noen flere pyntet tenn briketter bokser

Her ble det viss noen flere tenn brikett bokser som ble pyntet denne gangen med lagd ekstra lokk.
Her er det brukt rest ark som jeg ikke husket hvor kom fra.
Motivet har jeg hentet på nett
 Lokket fikk jeg beskrivelse  på facebook.
Ellers av pynt blonder ,gamle glidelås div blomster og bladene av dies.
knappen på lokke er av en tre kule som jeg har malt og satt en brands på toppen
teksten fant jeg på nett.




Takk til alle som har vært innom meg.

Jeg er med i disse utfordringene.

Kort`O`Mania  # 99 -------------------Anything goes

9 kommentarer:

Berit sa...

Flott pyntet tennbrikettboks! Så fint det ble med glidelåsen.
Klem, Berit

Heidi sa...

Kjempeflott tennbrikettboks!

Kari sa...

Flott pyntet!

Bibbi sa...

Så lekker boks!

Karin Dahl sa...

Godt nyttår:)
Fine tennbrikketbokser du har pyntet:)Fine de andre tingene under her også:)
Gleder meg til å følge deg i 2014 også:)
Ønsker deg en fin kveld og helg:)
Clemzy Karin D

Anne sa...

Nydelig boks, så flott lokk og herlig papir. :)

Klem, Anne.

Bente Årstad sa...

Flotte pyntete tennbriketter, klem bente:)

Bente Årstad sa...

Flotte pyntete tennbriketter, klem bente:)

Sivic sa...

Godt nytt år!!
Ser du har fått laget en del siden sist jeg var innom bloggen din. Og mine tennbrikettbokser er fremdeles ikke pyntet.....
Dine ble flotte!
Klem