Free background from VintageMadeForYou

fredag 7. februar 2014

Tryllekort

Så er vi kommet godt inn i en ny mnd februar med sol og godt vær.
Vi skal ikke klage her i nord når det gjelder været tørt og litt kaldt.
Da er det godt å sitte på scrapprommet og lage noe nytt som man ikke har prøvd før.
Dette korte har jeg sett en annen scrappdame ( Marianne) har laget .Så kom det i det siste scrapmagasinet " Ett trykk"
Ble ikke helt fornøyd med vingene som ikke skal være slik
Her har jeg brukt ark fra Maja design
                                         Marianne dies
                                         Memory Box
                                         Punch
                                         Blomster fra div butikker
                                         Motiver fra nett
                                         div pynt
                                         Skrift fra Storyteller og K&G
 Og slik ble det



Samtidig vil jeg takke alle som har tatt seg tid å vært innom meg.
Tusen takk for alle flotte kommentarer
Dette setter jeg veldig stor pris på.

Jeg er med i følgende utfordringer.

Scrappin all over #20 -2014 - Alt er lov


4 kommentarer:

Rita sa...

Et nydelig tryllekort du har laget :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin´All Over :) Klem Rita-DT

Kari sa...

Kjempefint tryllekort! Skjønner ikke hvorfor du ikke ble helt fornøyd...?

Karin Dahl sa...

Et delikat og nydelig tryllekort du har laget:)
Ønsker deg en fin helg:)
Clemzy Karin D

Connie sa...

Nydelige alle sammen.
Klem Connie