Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 12. september 2017

Bursdagskort til jubilant

Her har det vært stille en stund nå...etter som jeg holder på og fikser på mitt hobbyrom.
Håper dette blir bra når jeg er ferdig.
Har laget et kort for en tid siden som skulle være på bestilling til en jubilant i dag.
Denne jubilanten jobber på sykehuset og skulle slik være tema.
Arket har eg printet ut på pc fra nette
Skrifta er også fra pc
Dies fra Marianne Design og spellbinders
Motivet er fra kunden



Takk til alle som har vært innom meg.
 Koselig med besøk :)

2 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Flott kort med hjerter:) Fin skrift du hadde brukt her:)

Karin Dahl sa...

Dette ble et fint kort, og tipper jubilanten ble kjempefornøyd:)
Ønsker deg en fin dag, og lykke til med hobbyrommet:)
Clemzy Karin D