Free background from VintageMadeForYou

søndag 11. mars 2018

Brettekort

Det er så gøy når man kan finne noe nytt og brette.
Her har jeg funnet et kort som heter Concertina kort som jeg ga til en kortvenn som hadde bursdag nå i mars.
Her er det brukt ark fra Maja design
Motiv fra nette.
Dies fra Marianne design,Spellbinders, og Papirdesign.
Ellers er det blonder ,div blomster fra K&G ,Papirdesign og Panduro.
Noen perler og en charms sommerfugl fra K&G


Her er skrifta fra K&G




Takk til alle som har funnet veien inn i min blogg:)
Det setter jeg stor pris på:)
Ha en fin søndagskveld:)


3 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Et nydelig kort som jeg var den heldige å få. Kortet er e da flottere i virkeligheten.

Karin Dahl sa...

Et flott kort og en fin bretting:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Synnøve Dyhring sa...

Nydelig kort . Flotte ark , pynt og vakker bretting . Klem Synnøve