Free background from VintageMadeForYou

mandag 12. september 2011

Kort med eske i.

Her har jeg sittet i helga og koset meg med et nytt kort med eske i.
Denne var jeg og fant malen hos Randi her var det mange flotte maler av mange forskjellige eske former.
Her må dere ser innom utrolig hvor mye flott hun har laget.
Denne var faktisk gøy og lage samt en flott gave der man har kort og eske i ett.
Mitt kort ble slik der jeg har brukt pc til motivet på framsiden av korte.Ellers er det brukt spellbinders,roser fra forskjellige plasser,glitter rundt korte og silkeband som knytting
Inni er det lager et skrivefelt som man kan skrive etter ønske.







                                   HA EN FIN DAG !



2 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Så fint å se at du er igang igjen med å lage litt kort:)
Kjempeflott rssultat av esken din...Nydelig pyntet og et flott oppset. En smart eske dette her ja. Blir liksom 2 fluer i 1 smekk. Eske og kort;)
Ja Randi lager mange flotte esker og andre kreasjoner.
Ønsker deg en fin mandagskveld!
Clemzy Karin D

Bente Årstad sa...

Kjempeflott eske og kort.Og Randi er bare så dyktig også kjekt at hun vil dele med oss andre:)
klem bente:)