Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 25. oktober 2011

Sjokoladeeske

Så har jeg også kommet inn i stimet for disse sjokolade eskene som man kan legge Freia melkehjerte oppi.
Riktig nok har jeg ikke akkurat fått denne julemodusen i meg enda ,men en gang må man jo starte så dermed ble dette slike esker jeg satt i gang med.
Eske 1 er laget og pyntet med mønsterark fra Panduro "Vintage christmas" Noel,og Ladybug and friends "Julefryd" Forventninger.Motivet på framsiden er fra Steffens HobbyNorge,og inni husker ikke.
Eske 2 er det Kraftkartong og mønsterark fra Ladybug and friends"Julefryd" englesang. Motivet er fra Steffens HobbyNorge,skrifta er fra Kort og Godt.











2 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig sjokolade eske.
Så lekkert pyntet.

Klem Connie

Trine Pedersen sa...

Ja, du kan tro det var deilig å få et skikkelig rom til hobbyene mine. Så bruker jeg det mye til jobb også da. :)

Lekre sjokoladeesker du har lagd. Supre julegaver til alle som har alt de trenger fra før, og det gjelder vel mange av oss. :):)

Ha ei fortsatt fin helg!

Klem, Trine :)