Free background from VintageMadeForYou

fredag 27. januar 2012

Jubileumskort

Først av alt må jeg få takke alle som har vært innom meg og lagt igjen et koselig kommentar.
Alltids koselig å få høre hva dere syns om det som blir laget.


Så var det dagen verk... Her har det blid litt kort med runde dager.... Kanskje det blir for lite laget av slike kort.
Det første korte har jeg brukt mønster ark til Maja Design,blomster fra forskjellige plasser,motiver husket jeg ikke og til slutt klistermerker som tall.
Det andre korte er det brukt Pion Design,motiver vet jeg ikke der eller,halvperler er også brukt og ellers blomster fra litt her og der . 




2 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så flotte begge to og noen nydelig ark du har brukt. Og fine bilder. Ha ei fine helg:)
klem bente:)

Trine Pedersen sa...

Nydelige kort. Vakre farger og motiver, og så flott satt sammen. :)

Ha ei nydelig helg!

Klem, Trine :)