Free background from VintageMadeForYou

torsdag 6. desember 2012

Kaffekos

Kaffekos .....ja det kan jo være så mangt.
 Denne flotte ideen fant jeg hos en kort venn på facebook,som jeg ikke tror har blogg.
Dette måtte jo være en fin gave i seg selv...
Her har jeg brukt en kant punch oppe som bord så er det brukt arkene til Maja design videre er det bord som er klippet ut fra arket til Maja design.
Pyntinga er motivet fra Mo manning,gjerde og lykta er dies og rammen rundt motivet og bokstavene er spellbinders. Hjørnepynt av metall. Skriften er fra Kort og Godt.
Bak på har jeg laget en lapp med en liten hilsning på som skrifta er fra Kort og Godt,krystallstjernene er punch.




Her har jeg et annet punch bord motiv og her ser du hva som ligger i posen


Tusen takk til alle som har funnet veien til min blogg.
Setter veldig stor pris på alle varme kommentarer :)

1 kommentar:

Torill sa...

Heisann.
Mye fint du lager, masse inspirasjon og hente her.
Å du! Jeg har blogg. :-) :-)
ha en fin kveld. Klem Torill.