Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 26. mars 2013

Bursdagskort

Ja tiden flyr av gårde og det ser man på sine barn.
Min sønn fylte 18 år den 20 mars og med hjelp fra en flott blogg HER så fant jeg et tøft kort jeg måtte lage .
Kort og Godt har utrolig mye flott både som ark ,skrift og motiver.
Nesten alt  jeg har brukt på korte har jeg tatt ut fra Kort og Godt. Silkebande har jeg stemplet selv" Absolutt Mannfolk" stjernene har jeg også hatt farge på og glitter. Jeg har brukt utstanser til navnet til gutten. Til slutt er det en liten charms solbriller som pynt.



Tusen takk til alle som har vært innom meg.
Koselig med alle kommentarer som jeg for.




2 kommentarer:

Bente Årstad sa...

kjempefint bursdagskort, ønsker deg en fin påske, klem bente:)

Linda sa...

Stiiilig bursdagskort, mange flotte detaljer.
Klem Linda :)