Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 25. juni 2013

Klokka mi

Som dere har sett har det vært veldig stille en stund nå med kort.
Jeg har ikke vært så veldig i god form i det siste så det går veldig tregt med kortlagingen.
Kommer sterkere tilbake.
Det ble viss for mye med 2 konfirmasjoner helg etter helg.
Jeg må dele denne gleden med dere alle. Se her !
Nå har jeg endelig fått gaven jeg fikk av min bror til min 50 årsdag på plass på hytta.
 Denne klokka har han laget selv.
Utrolig flott med lys i.


Jeg kommer tilbake etter hvert med kortene tar form.
I mellomtiden for jeg ønske dere alle en fin sommer.

Tusen takk til dere som har vært innom meg og til dere som har lagt igjen en liten hilsen.
Dette setter jeg veldig stor pris på.



2 kommentarer:

Kari`s Hobbyrom sa...

Gratulerer med vel overstått 50 års dag. Klokken som din bror har laget er fin. Du får ha god bedring og håper at du kommer i bedre form.
Klem fra Kari..

Linda sa...

Så heldig du er som får ein så fin gave til 50 års dagen din. Gratulerer med vel overstått. Ønsker deg god bedring og håper snart du er tilbake for fullt.:) Klem Linda :)