Free background from VintageMadeForYou

søndag 3. november 2013

Bursdagskort

For en stund siden fikk jeg i oppdrag av min datter å lage et kort til dirigenten som hun har i skolekorpset sitt.
 Da var det å finne på noe morsomt.
Og slik ble det til med søking på nett og hele pakken.
Jeg fant ikke dame som dirigent så det ble denne karen.
Ellers så har jeg brukt ark fra TPS studio
                                        ark fra Panduro
                                        Memory box
                                        Cherry Lynn design
                                        Motivet fra nette
                                        Blomster fra K&G og div andre plasser
                                         Sitatet hentet på nett
                                        Blonder,og litt små pynt .
                                         Skriftet inni kortet fra pc og  NSS

 
Jeg vil samtidig takke
 alle som har vært innom meg og lagt igjen slike flotte kommentare.
 Slik setter jeg veldig stor pris på.
 
Velkommen tilbake !

4 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Så fint bursdagskort du har laget. Tenker nok han ble fornøyd med dette kortet:)
Så fin den bleiekaka di ble også:)
Ønsker deg en fin søndag:)
Clemzy Karin D

Heidi sa...

Et kjempeflott kort og dette må da være midt i blinken til mottakeren.

Bente Årstad sa...

Kjempeflott kort og ha ei fine uke, klem bente:)

Kari`s Hobbyrom sa...

Kjempelekkert bursdagskort. Ønsker deg en kreativ uke.
Klem Kari.