Free background from VintageMadeForYou

mandag 2. desember 2013

Farsdagskort

Nå har det vært stille en god stund her etter som jeg har vært fri for skjerm til pc,men nå ser det ute som alt skal komme seg.
 Her har jeg laget et kort til min far dag det var farsdag.
Her har jeg brukt ark fra  Pion Design
                                            Dies fra Marianne design
                                            Tekst inni skrevet på pc
                                             Pynt ellers er fra klippearket til Pion Design



Tusen hjertelig takk til alle som har funnet veien til min blogg
 Og selvsagt lagt igjen slike koselig ord.
Dette setter jeg veldig stor pris på.
Ha en fin adventstid

2 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Så stiligt tøft og kjempefint farsdagskort. Likte så godt plasseringen av bilen
Klem synnøve

May Grethe sa...

Kjempefint farsdagskort :)

Klem