Free background from VintageMadeForYou

mandag 10. februar 2014

Tryllekort

Jeg skrev at jeg ble ikke helt fornøyd med det forrige korte,og det skyldtes for at jeg fikk ikke vingene til slik dem skulle være.
Jeg gir meg ikke så lett  så derfor måtte jeg prøve på nytt og da ble det slik
Her har jeg brukt.  Ark fra Maja design
                          Punch, Spellbinders, Kaboks dies,
                          Marianne dies ,div blomster,blonder,kakeserviett,
                          skrift fra K&G,motiver fra nett,og til slutt noen perler.
                               
                             
                           



Tusen takk til alle som har vært innom meg.
 Setter veldig stor pris på alle som legger igjen noen ord.

5 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Enda et flott tryllekunst fra deg, likte godt kantdiesen du hadde brukt, klem Bente:)

Karin Dahl sa...

Ble flott dette tryllekortet også:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Bibbi sa...

Synes begge to var lekre, jeg!

Linda sa...

Nyyyydelig tryllekort. Flotte papirer og motiv.
Klem Linda :)

TPC Magazine sa...

Gratulerer! Ditt flotte prosjekt var med i "Bloggrunden" i The Paper Crafting februar 2014.
Du finner innlegget og badge her: http://thepapercrafting.com/bloggrunden/