Free background from VintageMadeForYou

torsdag 5. november 2015

Guttekort

Bestillingskort

Jammenta er det en stund siden jeg har vært innom her.
 Slik blir det når man er opptatt hele tiden.
For får lite timer.
Dette er et kort jeg fikk på bestilling av en venninne.
Er er det brukt ark fra Maja design
                                        Spellbinders
                                        Pynt med sugerør og hamptau.
                                        Skriften fra K&G
                                        Motivet husket jeg ikke.



Tusen takk til alle som er innom meg.
Setter jeg veldig stor pris på.




4 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefint herrekort , likte så godt sugerørene og pynten . Klem Synnøve

Bente Årstad sa...

Kjempekoselig kort :)
Klem Bente:)

Gunn sa...

Kjempe fint :)

Karin Dahl sa...

Stilig bestillingskort:)
Ønsker deg en fin søndag:)
Clemzy Karin D