Free background from VintageMadeForYou

fredag 19. august 2016

Eksplosjonsboks

Stilt har det vært her nå en stund så litt nytt har det blid i mellomtiden.
 Denne esken er en bestillingsgave  til en arbeidskollega av min datter som jobber på Cermaq.
Hun er veldig glad i rosa så her måtte vi finne så mye rosa som mulig.
Esken er pyntet med ark fra Maja design. Blonder kjøpt på nett
 Så er det blomster fra Papirdesign .
Disse flaskene har jeg kjøpt på nett
 Skrifta fra NSS




En pose med twist stod midt nedi esken.



Tusen takk til alle som har vært innom meg i denne perioden .
Ha en fin fredag og helg !

Jeg er med i følgende utfordring :

Nordsalten hobbyklubb # 144 ---------Uten bilde
Northstar # Juli & August -------Alt er lov
Kort`O`Mania # 158 --------Hurra for deg
Papirdesign # Juli -------Alt er lov







5 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Nydelige eske og mange fine detaljer:)

Veronique sa...

Kjempe fin eksplosjonsboks. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort´O´Mania. DT Veronique

Kristine Henanger sa...

Så flott eske du har laget :)

Tusen takk for at du deltar på sommerutfordringen til Papirdesign.

Kreativelena sa...

Fantastisk nydelig eske. Flotte papirer, og helt nydelig dekorert. Her kommer mottager garantert til og bli overlykkelig vil jeg tro :-)
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Mari sa...

Kjempe stilig eksplosjonsboks! Takk for at du scrapper med oss i Kort o Mania.
DT-Mari