Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 8. november 2016

Pynta melkehjerte esker

Her fyller vi på med mer godsaker.
Denne gang er det langet eske til sjokolade melkehjerte.
Her har jeg brukt ark fra forskjellige som Riddersholmdesign
Dies fra Scrapmagasinet og Marianne design.
Skriften inni er fra NNS




Denne esken er med ark fra Pion design.
Her trenger man ikke så mye pynt utenom.
Skrift fra NNS og K&G



Tusen takk til alle som har vært innom meg.
Setter jeg veldig stor pris på :)

Jeg er med i disse utfordringene:

Kreativ scrapping # 11 ---------Jul
kaBoks # 7 ------ Jul i november
Hjerteboden # november og desember -------Jul
ScrapFromYourHeart # 3---------Jul/Chrismas


4 kommentarer:

Sivic sa...

Så fin sjokolade-eske du har laget!
Flotte papirer og fine dieser.
I dag hadde jeg besøk på hobbyrommet og vi koste oss med å lage noen julekort. Kjempekjekt med hobbykos!
Jeg likte også godt serviett og lys eskene du har laget.
Koselige gaver til de som har alt.
Klem

Karin Dahl sa...

Så koselige ekser du har laget til melkehjertene:)
Disse eskene er jo alltid hyggelige å kunne gi bort.
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D

Graciela sa...

fine esker du har pyntet. takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
DT Graciela

Kreativelena sa...

Herlig ekse, og flotte ark og stempler du har brukt. Vil også si i fra til deg at du har linket til et innlegg som ikke finnes inne hos kaboks, så kanskje du vil gå inn og legge inn riktig link så du blir med på trekningen om premien..
Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)