Free background from VintageMadeForYou

torsdag 16. februar 2017

Brettekort

Morsdags korte ble denne gang et twist popup kort .
 Hun er veldig glad i å strikke så da passet dette veldig godt.
Her har jeg brukt ark fra Maja design.
Motivet er funnet på nett.
Pynt er blomster fra Papir design og K&G
Strikkepinnene er grillspinner med metalltape .
Så litt av et garnnøste.
Kakeserviett og dies fra Kaboks



Her er det laget en magebelte for å holde korte samlet.


Dies fra Marianne design
Skrift fra K&G og NSS



Takk til alle som har vært innom meg.
 Setter jeg veldig stor pris på:)

Jeg er med i følgende utfordring :)

Papirplaneten # 14 ----------Kjærlighet
Nordsalten Hobbyklubb # 154 ---------Hurra for deg / busdag
North star # februar --------Dies
Papir design # februar --------Dies



5 kommentarer:

Heidi sa...

Fantastisk flott kort! Disse twist pop-up-kortene er så kule! :-) Tusen takk for ditt bidrag til utfordringen vår hos North Star Design!

Mvh DT Heidi

Karin Dahl sa...

Så flott kort du har laget til din mor:)
fint tema både utenpå og inni kortet:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Renate sa...

Koselig kort, og SÅ stilig når det åpnes! :D
Takk igjen for at du ble med på Papirdesigns februarutfordring!
Klem, DT- Renate

May Grethe sa...

Så stilig, herlig kort, gjennomført tema. Takk for at du deltar hos oss i Designteambloggen til North Star Design . Hilen fra May Grethe

Birgitanita sa...

Et flott kort som jeg kan tenkte meg ble satt stor pris på.:)
De strikkepinnene var veldig søte.