Free background from VintageMadeForYou

torsdag 13. juli 2017

Twist innpakning

Vi er i snart midt av Juli og kan ikke si at vi har direkte sommer temperaturer,bare regn og regn.
Da kan det være godt å sitte inne å lage litt gaver.
Som dette:
Denne flotte ideen har jeg hentet hos Lene Suhr
Her har jeg brukt ark fra Basic Grey.
Dies fra Marianne deisgn og Kort &Godt
Skriften fra Norsk Stempelblad


Bak på skrift fra NNS


Den andre gavepakningen har jeg brukt ark fra den nye serien til fabscrap
Motivet er henta fra nette.
Chipboard fra wycinanka
Sommerfuglere fra Martha Stewart Punch
tilslutt blomst fra Papir design


Tusen takk til alle som har vært innom meg.
Det setter jeg veldig stor pris på:)
Sol eller regn så ønsker jeg dere 
GOD SOMMER !☼☼


1 kommentar:

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefin , denne likte jeg . Klem Synnøve