Free background from VintageMadeForYou

søndag 6. november 2011

Et Julekort

Takk skal dere alle ha som har besøkt bloggen min.
Blir veldig glad når dere legger et fotspor igjen:)
Nå har jeg kommet så langt at jeg har fått ferdig et julekort.
Sakte med sikkert blir det vel noen julekort i bloggen min denne gangen.
Her har jeg brukt mønsterark til Ladybug and Friends--"Light A Candel-For Happiness"der bilde er stanset ut med  Spellbinders  av samme papir,
 Stjernene er laget med Punch , Pyntet med perler ,skrifta GOD JUL husket jeg ikke ...

                              
                                       Ha en fin søndag !
                     Takk for besøket ,velkommen tilbake:)

3 kommentarer:

Kari sa...

Det julekortet var kjempeflott Lill Anita!
Har ikke sett en slik Spellbinders, er den ny?
Ha en fin kveld!

Karin Dahl sa...

Et stilrent og nydelig julekort, i sarte fine farger:)
En fin kommende uke ønsker jeg deg:)
Clemzy Karin D

Connie sa...

Lekkert med delikate farger.

Ha en fin uke.
Klem Connie