Free background from VintageMadeForYou

fredag 25. november 2011

To julekort

Så helt til slutt har jeg to julekort .
Her har jeg vært innom Bente og lifta kortene etter henne.
Ta en tur innom og se hvor mye flott hun lager.
Disse kortene er pyntet med mønsterark fra Pion Design og Storyteller.
Her har jeg klippet og limt og virkelig koset meg.
De fine utstanserne er fra Marianne dies,og stjerne punch.
Engel bilde er tatt ut på pc.
Skrifta er fra North Stamp og Kort og Godt ,og tilslutt litt perler.





                      Jeg blir veldig glad viss du legger igjen et lite spor.
                                           Takk for besøket !


Med dette vil jeg ønske alle en riktig trivelig advent !
                                                                 

5 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så flotte kort og masse annet du også har laget i det siste.

Go helg

Klem Fra Eva Helen

Connie sa...

Nydelige julekort :o)

Ha en fin helg.
Klem Connie

Berit sa...

Flotte julekort! Du har laget mye fint siden sist jeg var innom:) Mange nydelige lys:)
Ha en fin lørdag:)

Randi Th. sa...

Flotte kort og sjokoladeesker du har laget. Ha en fin kveld!
-klem

Karin Dahl sa...

Her var det kommet til mange flotte kreasjoner.
Fine lys og fargekombinasjoner på de andre prosjektene dine:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D