Free background from VintageMadeForYou

torsdag 29. november 2012

Flere sjokoladekort

Sjokoladekort - ja dem ble veldig populær.
Her kan man velge om man vil gi sjokolade eller noe annet i disse flotte eskene.
 Fikk ei stor bestilling på 7  til jul.
Disse skulle være navn på til vær og en som skulle ha dem som jeg ikke har satt på før etter bilde ble tatt.
Her er det brukt ark fra forskjellige plasser.
Det første bilde : er ark fra Papir Design,pynt er utstanser,punch og utklipp fra ark til Papir Design,silkebånd,og tilslutt noen få roser.
Det andre bilde: er ark fra Pion Design,skrift fra Kort og Godt og tilslutt silkeband.
Nederste bilde: er det blå korte fra Papir Design,motivet fikk jeg fra nette,ellers er det brukt punch,knappe til pynt og silkband. Det røde korte er ark fra Maja Design,motivet har jeg hentet på nett.




Takk til alle som har vært innom meg og lagt igjen en liten hilsning.
Dette setter jeg veldig stor pris på :)

4 kommentarer:

Linda sa...

Hei Lill Anita!
Disse sjokoladekorta var jo kjempeflotte og eg fekk riktig julestemning. Klem Linda :)

Connie sa...

Nydelige sjokolade esker :)
Klem Connie

Bibbi sa...

Nydelige sjokolade esker! Alltid gøy å få bestillinger ;-)

Bente Årstad sa...

Nydelig sjokolade esker:)
klem bente:)