Free background from VintageMadeForYou

mandag 12. november 2012

Nye kort til farsdag

Så er farsdagen over og det ble veldig populært med disse flotte sjokoladekortene.
men nå er det jo også slik at man trenger ikke akkurat å ha sjokolade i disse. Etter som min far ikke kan spise sjokolade fant jeg på å legge et par sokker i korte.
 Her er halvparten med ark fra Pion Design og resten er med forskjellige ark.
Pion Design kortene er det bare pyntet med bord fra Pion Design og utklipt ark.
Ellers er det brukt som pynt på enkelte spellbinders,  utstanser, litt roser,slikeband som knyting.
Skriften på alle er fra Kort og Godt











                                               Dette korte fikk min pappa .
                                       Og her har jeg lagt sokker i stede for sjokolade.
                                           Motivet har jeg funnet på nett





Tusen takk til alle som har vært innom her og lagt igjen varme kommentarer
Det setter jeg veldig stor pris på :)


1 kommentar:

Bente Arntsen sa...

Så morsomt farsdagskort..

Jaggu er du flink og kreativ :-)

Her hos meg går det i servietter som jeg både samler og selger

www.serviettglede.net

Mvh
Bente Arntsen