Free background from VintageMadeForYou

torsdag 17. mars 2016

Et blått kort

Så ble det er gutte kort denne gangen.
 Ikke ofte man lager til gutt så da måtte det bli det denne gang.
 Her har jeg brukt ark fra Panduro og Papir Design.
Ellers er det brukt Dies fra Marainne Design,Kort og Godt,og Spellbinders.
Motivet er henta fra Pintrest.
Noen blomster fra Papir design og til slutt snapp og noen perler




Tusen takk til alle som har vært innom meg.
 Setter veldig stor pris på alle flotte kommentarer.:)

Jeg er med på følgende utfordring :

Papirplaneten # 4 ------ Baby,barn,dåp
Northe Star # mars -------Bruk bilde / fargelagt motiv









7 kommentarer:

Linda sa...

For et herlig babykort. Fint oppsett og
duse fine farger.
Klem Linda

Tineke van der Linden sa...

Wat een schattige babykaart!
Groetjes Tineke

Bente Årstad sa...

Nydelig babykort:)

God påske:) klem Bente:)

Bibbi sa...

Dette var lekkert!

Kristina sa...

Dette var et nydelig babykort! Takk for at du deltar hos North Star Design. Desverre er det slik at for å være med i trekningen av premien, må det være brukt min et produkt fra North Star på bidraget, og jeg kan ikke se at du har brukt noe fra North Star. Du må gjerne levere et nytt bidrag, eller bli med igjen en annen gang.

DT Kristina

Birgitanita sa...

Nydelig kort du har laget og en råsøtt motiv. :)

Anita Sæterdal sa...

Et nydeleg kort. Takk for at du deltar hos Papirplaneten. Klem DT-Anita