Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 1. mars 2016

Staffeli kort / Jubilant

Koselig når man for bestillinger på kort.
 Dette korte har jeg laget som et staffelikort.
Her har jeg brukt ark fra Pion design
Ellers er det brukt spellbinders,Dies fra Marianne design,kaBoks.
Teksten er oversatt fra norsk til svensk og er fra Kreativehender.
Motivet er jubilanten selv.



Tusen takk til alle som har vært innom meg. 
Setter så utrolig stor pris på alle som er innom.

Jeg er med på følgende utfordring:

Nordsalten Hobbyklubb #134--------- Utstanset



7 kommentarer:

Sivic sa...

Ja det er koselig å få bestillinger på kort, og staffelikortet ble flott!
Klem

Karin Dahl sa...

Så fint et bestillingskort du har laget her, med fine ark og fin dandering av blomstene:)
Gratulerer så masse med dagen i dag, håper du har hatt en fin dag:)
Clemzy Karin D

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefint staffelikort , så fine ark og blomster. klem Synnøve

Anita Lise sa...

Her var det jammen lenge siden jeg var på besøk :) Så mye fint du har i bloggen din! Nydelig kort du har laget til jubilanten:) Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Nordsalten hobbyklubb!
Så må jeg få gratulere deg med bursdagen i dag! Ønska deg en fortsatt fin kveld!
Klem DT Anita Lise

Linda sa...

Kjempeflott staffelikort. Likte godt diesen du har brukt rundt bildet og teksten.
Klem Linda

Bente Årstad sa...

Kjekt med bestillings kort og dette var lekkert:)

Jeanett sa...

Kjepeflott kort. Det er en utrolig flott fasong på kortet.
Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK.
-Jeanett-