Free background from VintageMadeForYou

søndag 3. februar 2013

Kalender 2013

Fikk lys å prøve meg på å lage kalender på lerret.
å slik ble den:
Her har jeg brukt disse flotte sagen servietter som jeg har limt på.
Pyntet med blonder, sløyfe og brands ,og metallhjørner." Grip dagen" er stemplet på før det er lim på lerret.
Kalenderblokken er printet ut på nett.



Tusen takk til alle som har funnet veien til min blogg.
Koselig med alle de flotte kommentarer .
Det setter jeg veldig stor pris på.


2 kommentarer:

Anita Lise sa...

Heisann, så nydelig kalender..:) hvordan har du fått til det på lerret? Det har jeg aldri prøvd.
Flere nydelige kort du har laget siden sist jeg var i bloggen din :)
Ha en fin søndag videre.
Klem Anita

Lill Anita sa...

Heisann Takk skal du ha for det.
Dette gjør du med at du smør decoupagelim på lerret og etterpå legger servietten som du ønsker på lerret og stryker eller trykker lett over bilde....Da for du det på lerret. Her har jeg hatt lakk over etterpå ,men det vil jeg ikke anbefale. Lykke til !