Free background from VintageMadeForYou

fredag 22. februar 2013

Tagkort-Bryllup

Så er det blid fredag...og helg .
Dette går fort og snart en ny mnd mars.
Fikk lyst å prøve meg på et til av disse tag kortene som jeg litt lenger ned i bloggen,med et lit annen vri.
 Så fikk jeg en slik flott motiv av en utrolig kreativ venn som lager  så mye flott av alt mulig.
Ta turen innom å se.
Arket jeg har brukt er fra MME og ellers er det brukt pynt som blonder, dies fra Cherry Lynn Design, Magnolia,spellbinders, litt blomst og roser og til slutt noen perler.
skriften er fra Kort & Godt




Så ble jeg så glad for jeg fikk meg et nytt stempel som Gro
Kort & Godt tegnet til meg. Tusen hjertelig takk !


Takk til alle som har vært innom meg.
 Koselig å se at det er så mange som finner veien til meg .
Ha en fin helg !


3 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Dette var utrolig flott, herlige farger og flotte dieser, klem bente:)

Sivic sa...

Flott kort og kjekt håndlaget av stempel !
Ja tiden går utrolig fort ...
Ha ei fin helg,klem

Kari sa...

Dette kortet var kjempelekkert Lill-Anita!