Free background from VintageMadeForYou

lørdag 2. februar 2013

Posekort

Det er stadig nye muligheter og finesser for å brette til et kort.
Her fant jeg en spennende løsning på kort av en grå pose.
I det første bladet for 2013 "Ett trykk" fant jeg en slik kort....
Her har jeg brukt ark fra Bildmålarna 2 Dream" ellers er det brukt blonder,spellbinders,punch.
Motivet har jeg hentet på nett.Ellers er det pyntet med forskjellige roser og perlerstreng.
Skriften er fra Kort og Godt.




Her er det laget en tag som man kan skrive noen ord på.
Borden er en punch


Samtidig vil jeg takke alle som har vært innom bloggen min.
Koselig med alle flotte kommentarer. 
Det setter jeg stor pris på.



2 kommentarer:

Kari sa...

Kjempefint posekort Lill Anita!
Ha en fin søndag.

Bente Årstad sa...

Nydelig, klem bente:9