Free background from VintageMadeForYou

torsdag 4. oktober 2012

Brettekort

Her har jeg laget et kort til min mors dag.
Fant ut jeg måtte prøve å vri litt på disse kortene og da ble det dette.
Jeg måtte prøve denne flotte spellbinders den pynter jo opp i seg selv...
Ellers har jeg brukt blomster fra forskjellige og blad ene er laget med punch.
Det er brukt en blomster charms og skriften er fra Kort og Godt.



Tusen hjertelig takk for alle flotte kommentarer som jeg har fått.
Dette sette jeg stor pris på og varmer en kort venn.:)

5 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Et flott kort til din mor på hennes dag:)
Da håper jeg du snart har malen jeg laget til deg i posten. Blir gøy å se hva du får ut av den;)
Ønsker deg en fin torsdag:)
Clemzy Karin D

Bente Årstad sa...

Flott kort og flotte dieser:9
klem bente:)

Sivic sa...

Nydelig kort til din mors dag!!
Likte veldig godt spellbindersen, den var flott!!
Ha en fin dag!!
Klem

Connie sa...

Lekkert kort til din mor :)
Ønsker deg en fin helg.
Klem Connie

Berit sa...

Så flott et kort du har laget til moren din. Flott dies du har brukt, må nok skaffe meg den:)
Ha ei fin helg:)