Free background from VintageMadeForYou

fredag 26. oktober 2012

Ny gavepose-PapirDesign

Det er gått med litt variasjon i Scrappingen  så nå har jeg en ny pose.
Dette er flotte gaver som er fylt med en hel pose twist.
Jule arkene fra Papirdesign er så flotte. Trenger faktisk ikke så mye pynt etter som det gamle motivet gjør så mye ut av seg selv.
Ellers så er det brukt skrift fra Kort og Godt,pyntet med rød silkeband og snøkrystaller.
Baksiden er bare en bord og min logo.


Tusen takk til alle som har vært innom meg.
Varmere meg veldig med flotte kommentarer .

2 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Enda en flott gavepose fra deg:)
Er veldig glad de de arkene selv, for di nissene er så gode:)
Det ble jo fint det, god bedring kortet du laget under heg også:)
Ønsker deg en fin helg:)
Clenmzy Karin D

lisbeth sa...

Hei. Nå er det en stund siden jeg hadde vært inne på siden din:), så mye fint du har laget. Likte posen veldig godt. Flott motiv. Klem