Free background from VintageMadeForYou

mandag 8. oktober 2012

Mo manning

Så er vi kommet til en ny uke med nye muligheter.
 Først her  i mnd hadde mitt barnebarn Emma bursdag og mormor måtte da lage et kort til henne.
Her har jeg brukt ark fra Bildmålarane,eller har jeg brukt brands til pynt og en del roser fra litt forskjellige.
Skriften kommer også fra litt forskjellige som jeg ikke husket i farta.
Den nydelige motivet er Mo Manning sine.




Tusen takk til alle som har funnet veien til min blogg og  skrevet noen ord.
Det varmer en kort venn.

4 kommentarer:

Kari sa...

Herlig kort til ei lita frøken!

Trine Pedersen sa...

Vakkert kort du har lagd til barnebarnet ditt. Nydelig motiv.

Gleder meg veldig til noen feriedager med litt varme nå ja. :)

Ha ei fin uke!

Klem, Trine :)

Karin Dahl sa...

Et fint kort til lille Emma, som allerede har rukket å bli 5 år.
Syntes ikke det er lenge siden hun kom til værden jeg;)
Clemzy Karin D

Bente Årstad sa...

Et flott kort til ei lita frøken:)
klem bente:)