Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 16. oktober 2012

Takkekort

Nå har vi hatt en liten høstferie og vært på helgbesøk i Lofoten.. Nydelig vær hadde vi også... Alt var perfekt.
Så er vi tilbake til hverdagen og fortsette med innlegging av denne stor bestillingen som jeg fikk fra denne damen .
Hun skulle ha noen takkekort som hun kunne ha i reserve etter sin bursdag. Og da var det å få de små grå til å peile hvordan man skulle legge dem.
 Med tips og hjelp av Karin ble dem slik.
Ganske enkle.Laget som en liten bok
 Her har jeg  Emboss forsiden. Så har jeg brukt binders i siden, spellbinders som ramme og motivet har jeg funnet på nett. Skriften husket jeg ikke hvor den kom fra. Inni korte er det ganske enkelt bare en bord.




Tusen takk til alle som har vært innom meg og lagt igjen noen flotte ord.
Setter veldig stor pris .




4 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Kjempefine takkekort:)
klem bente:)

Gro Tollaksen sa...

Kjempe fine.

Connie sa...

Nydelig ble dem.
Godt du kom i mål og fikk bestemt deg:)
Klem Connie

Karin Dahl sa...

De ble jo fine disse takkekortene:)
Ønsker deg en fin onsdagskveld:)
Clemzy Karin D