Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 9. oktober 2012

Bursdagskort

Når det er dårlig vær kan det være godt å ha  noe å gjøre og da er det jo fint at man har dette scarppingen.
Jeg har fått noen bestillinger som jeg har holdt på med.
Her skulle hun først har 3 kort som skulle være 60 års merke på...og 3 kort uten rund dag på som er vist her tidligere.
Hun har fått selv et slik kort som det først som er her og syntes det var flott  så det ønsket hun gjerne. Her er det Pion design som jeg har brukt. så er det pyntet med litt roser, Skriften er fra Kort og Godt. Motivet har jeg tegnet og klipt ut.
Kort to er også Pion design, pyntet med blonder,spellbinders,blomster og litt gassbite. Skriften er fra Kort og Godt. Motivet har jeg funnet på nett.
Da jeg kom til siste kort begynte jeg å bli litt ide tom og fisket opp litt ideer fra her
Her er det brukt det beste i Pion design. Kun blondern som ikke kommer der fra.






Takk til alle som har vært innom meg med så koselig ord.
Varmer en kortvenn !

1 kommentar:

Kari sa...

Kjempefine kort! Vanskelig å lage så mange til samme person, men det klarte du med glans.
Ha en fin kveld!