Free background from VintageMadeForYou

onsdag 3. oktober 2012

Enda et magic window kort

Dette korte som kalles for Magic Window var et gøyalt kort å lage.
Derfor har jeg nå prøvet dette med en vanlig kort str som er 15*15.
Her er det brukt Pion Design sine ark. Ellers er det brukt dies fra Marianne design og Cherry Lynn design, pyntet med noen roser fra papirdesign. Skrifta utpå er Kort og Godt ,mens inne er fra Kreativ Hobby "Til deg på bursdagen din"



Tusen hjertelig takk for alle som har funnet veien til min blogg. 
Det setter jeg veldig stor pris på . Og alle de flotte kommentarene .
Det varmer en kortvenn:)

4 kommentarer:

Gro Tollaksen sa...

Kjempe fint!
Flott dies.

Bente Årstad sa...

Så flott kort igjen fra deg og lurt å lage den i denne str. Den diesen fra Cherry lynn venter jeg i posten fra England, synes den er så flott:)
klem bente:)

Connie sa...

Lekkert :)
Du har vel drømt om takk kort i natt:)
Håper du har funnet en løsning,
Klem Connie

Lill Anita sa...

Ja Bente: den dies er bare helt nydelig så den blir du nok glad i....
Connie: nei det er ikke riktig så ille at jeg drømmer om takke kort,men jeg tenker stadig på hvordan jeg skal grip det an :)