Free background from VintageMadeForYou

fredag 19. oktober 2012

Julekort 2012

Ja da for jeg vel prøve å se om jeg kommer meg inn i julemodus jeg også...
Slik det kjennes nå har jeg ikke noe merking av det...håper det kommer sigende etter hvert.
Her har jeg begynt på et julekort med sjokolade. Og mal til dette finner du HER
Dette er jo en flott gave på mange måter om ikke bare akkurat til jul.
 Her har jeg brukt ark far Pion Design,pyntingen er med punch,spellbinders,silkeband og perler.
Skriften er fra Kort og Godt.





Takk til alle som har vært innom meg.
 Setter veldig stor pris på alle flotte kommentarer.


3 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Nydelig sjokoladekort og flotte ark:)
Ha ei fine helg:)
klem bente:9

Connie sa...

Nydelig sjokoladekort i herlige ark.
Nydelig .
Klem Connie

Eva Helen sa...

Så flott sjokoladekort


Klem Fra Eva Helen